9 évig bagóztam. Sokszor nagyon jól esett, de aztán már kezdett zavarni, hogy büdös vagyok tőle, hogy drága, hogy körülötte forog az életem, és persze a para, hogy egyszer majd kinyír. Először egy lány miatt tettem le 3 hónapra, aztán mikor nem jött össze a dolog érett férfiként viselkedve bosszúból visszaszoktam. Aztán legközelebb már feleségemmel együtt döntöttük el, hogy letesszük, és hálistennek, mikor pár hónap után elgyengültem, és már majdnem visszaszoktam, úgy összevesztünk, hogy úgy döntöttem ennyit nem ér az egész. Ez pedig pont kitartott addig, amíg már se fizikailag, se agyilag nem kívántam, úgyhogy mostmár lassan 5 éve 'tiszta' vagyok. Te miért?

A bejegyzés trackback címe:

https://temiert.blog.hu/api/trackback/id/tr632265277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása